Livstecken och försäljning

05Okt17

Jo då, vi lever och frodas – Knut på längden och jag på bredden. Jag har börjat AT och börjar 7:30 på morgonen. Hej och puss säger jag och lämnar Knasluvan vid frukostbordet varje morgon. Till och från skolan tar han sig själv numera.

Jag har i princip sparat ALLA Knasluvans kläder och leksaker. Först i en förhoppning om fler barn, och senare av ren lathet (och tillgång till stort källarförråd…). Men, nu ska det bort! Barnloppis på lördag, kom och köp! Befrielse och nostalgi i ett enda härligt paket (men minstingkläderna – de behåller jag ❤).

No Responses Yet to “Livstecken och försäljning”

  1. Kommentera

Kommentera

