Knasluvemamman sparar

28Feb17

Femochetthalvt års inkomstfrihet har ju lett till ett och annat sparknep. Insåg snabbt att fast bredband utan begränsningar var ett måste efter tillkomst av familjemedlem surfplatta. Första året med studentrabatt, andra året ringde jag för att säga upp det och fick då erbjudande att fortsätta ytterligare 12 mån med rabatterat pris. Nu, år tre, ringde jag och frågade vad de kunde ge mig för erbjudande för att jag skulle vara kvar som kund, varpå jag raskt fick samma pris ytterligare 12 mån. 

Alltså, som det tar emot att ringa – men så bra det känns efteråt!

No Responses Yet to “Knasluvemamman sparar”

  1. Kommentera

Kommentera

