Sen sist!

29Nov16
  • Har en komplett galning röstats fram som USAs nästa president. 
  • Har jag jobbat nattjoursvecka på akuten och blivit helt biten. Vet inte om det mest var för att jag faktiskt överlevde och kunde hålla mig vaken hela nätterna eller om det var för att patienterna överlevde. En kombination skulle jag tippa på. 
  • Har det efter mycket vedermödor bokats hotell i London som kommer bli SÅÅ bra (se nedan).
  • Har det varit kattens dag! Vi drämde till med Sheeba, dagen till ära.
  • Har mormor varit här och passat Knasluvan medan jag var hos frissan. Sen åkte hon hem igen direkt, nu samma kväll. Fräckt! Bara för att min syster råkade vara på hemväg med bil. Å här hade man tänkt att umgås. Fräckt!
  • Tja, det var väl det viktigaste.




    No Responses Yet to “Sen sist!”

    1. Kommentera

    Kommentera

