What’s up!

05Nov16

Ja här blir det inte mycket bloggat nu för tiden…. dagarna bara går med jobb och aktiviteter och kompisar. Detta har hänt och är på gång. 

  • Knasluvan går på fotboll, friidrott och simskola. Han tycker själv att han är väldigt bra på fotboll och det är ju härligt med självförtroende. Han har också på fullaste allvar frågat mig vem jag tror skulle vinna Göteborgsvarvet, han eller Usain Bolt…
  • Jag har inte fått AT
  • Jag har inte ens fått komma på intervju för AT
  • Jag har under några dygn flyttat till Danmark för att göra AT. Sen gick det över.
  • Jag har jobbat mina första veckor på akuten och drabbats av inre stress
  • Jag tycker nu att brevskickarjobbet känns som ett riktigt bra komplement.
  • Jag har sålt en bit till av min själ genom att försöka få igång någon slags egen forskning relaterat till brevskickarjobbet. För att man måste. 
  • Jag har fått höra att man kan ju verkligen inte räkna med att få betalt för forskning, det är ju mer av en fritidssysselsättning.
  • Jag tänker what a load of bull och ler vänligt och håller med
  • För att pigga upp mig har jag bokat en långhelg i London i januari tillsammans med Sojo (Knasluvans barnomsorgare)!
  • Därmed är också Knasluvans julklapp kirrad.
  • I december åker vi dessutom till Stockholm för att julbord på IKEA, bland annat. Med Pippigullisarna så klart.
  • Jag gillar att få lön. Så mycket att jag gör slut på hela (minst). Snart får jag särrpa mig!
  • Jag är fortfarande överförtjust i det nya badrummet och funderar över vad som ska bli nästa projekt. 
  • Nä visst ja, jag skulle ju särrpa mig…


No Responses Yet to “What’s up!”

  1. Kommentera

Kommentera

