Man tager vad man haver sa mamma Knas

25Maj16

Ingen guldmedalj i ordning och reda till mig precis. Idag var det någon sommaraktivitet på Knasluvans skola efter jobbet som jag helt hade missat (blev påmind i morse) och nu ikväll när jag nattade Knasluvan kom han plötsligt på att vi glömt att fixa matsäck inför utflykt i morgon.

Inget mjööööl!!! Inga pannnnnkakor!! Våffelmix?? Pannnnnkaaaaakor!!

Hur ska jag få bättre koll? Skaffade en kalender men den ligger i nån innerficka i nån vinterjacka nånstans. Och telefonen verkar jag inte orka notera i. Har nog tidigare lyckats hålla reda på mig själv men nu med Knasluvan och skola och allt runtomkring verkar det omöjligt. Tur att jag bara har en!!

Vad säger ni, ska jag ta och notera en planerad skolgrillning den 7/6 eller ska jag tänka att jag inte orkar och att jag nog kommer ihåg ändå…



No Responses Yet to “Man tager vad man haver sa mamma Knas”

  1. Kommentera

Kommentera

