Söndagslyx

24Jan16

Man kan ju säga att faktumet att utbildningen och därmed inkomstbristen närmat sig sitt slut har triggat ett ohejdat shoppingbehov. Här har det inte bara handlats soffbord och blocklampor utan också nya glasögon (progressiva, behövdes egentligen redan vid förra glasögonbytet men jag var bara inte redo – mentalt….), klippts och slingat håret OCH köpts en ny dator! Hela utbildningen har jag klarat mig med en liten Acer mini-laptop som numer är så långsam att den måste övertalas att ens öppna en fil. SÅ trött på den. Nu ville jag ha en stor, fin, stationär dator. Som bara finns där på ett ställe. Och fungerar. Nu står den här, en allt-i-ett 23″ från HP (studentrabatt!) Som dessutom extraknäcker som sovrums-TV (oförutsedd bonus!).

Grabbarna spelar Wii på ordinarie tv och jag drar mig tillbaka med Vinterstudion. Mmmmmm.

image

Sen var jag ju bara absolut tvungen att ha ett bord att ställa den på…. #älskablocket #sminkbordcomedatorbord



No Responses Yet to “Söndagslyx”

  1. Kommentera

Kommentera

