Frid åt den besatte

30Dec15

Phew! Flytt av skåp från kök till anslutande vardagsrum. Två väggskåp från IKEA monterade till tv-bänk. Knasluvan får gamla plåt-ikea-ps-skåpet till sitt rum. Och jag, jag får det här vackra blickfånget i köket i stället för ett högskåp. Win tycker jag!

image

image

Skåp-och-tv-bänk-i-ett!

image

När allt bara var snett och jag fick bryt. (För övrigt älskar jag också mina enhandstvingar, det är det som är guds gåva till (den ensamstående) kvinnan! )



No Responses Yet to “Frid åt den besatte”

  1. Kommentera

Kommentera

