Parfekta gäster

15Aug15

Fru Javilljagkans har varit här med gossarna sen i tisdags. FYRA nätter! Jag inser då med avseende på min tidigare reflektion om gäster och gästnätter att det hela också handlar om VEM som gästar. Alltså det här gänget kunde ju gärna få flytta in permanent. Vi har känt varandra i mer än 20 år och jag känner inte att jag behöver anstränga mig och vara extra trevlig eller sådana onaturligheter. Vana att resa ihop är vi också,  både på tumanhand och med familjerna. Javilljagkans är ju aka skidresefamiljen.

Minnesnotering inför nästa sommar:
– Nya bekanta = dagsbesök eller max en övernattning
– Gamla godingar = fritt hopp och lek

No Responses Yet to “Parfekta gäster”

  1. Kommentera

Kommentera

