Vecka 24, 2015

14Jun15

Det tog sisådär 3,7 dagar att varva ner eget första jouren. Och då kunde jag ändå inte komma på något som jag missat eller gjort fel.

Måndag: Vecka 24 inleddes med att jag glömde skicka med kläder till tennissträningen som har legat på måndagar de senaste veckorna. Så det fick bli jeansträning för luvan. Vi har fantastiska grannar som  HÄMTAR Knasluvan på skolan och skjutsar barnen till träning. Snälla grannar åker sedan förbi skolan och lastar in Knaluvans cykel som också kommit med dit i tennismissen. Dessutom passade de på att ta hem årets skolböcker och pärmar som man visst också skulle ha gjort.

Onsdag: skolavslutning i kyrkan och sen picknick. M&M följde med på picknick medan jag rusade tillbaka till ronden!

Torsdag: ”Vi ses på måndag!” Sa fritidsfröken. ”?” Sa jag.
Fredag dag: = studiedag. 2 timmar på morgonen med mig, sen med femmisklasskompis…
Fredag kväll: städa + handling inför kalas + middag hos supergrannarna
Lördag fm: KALAJS!  Hemma hos oss men  tillsammans med femmisklasskompis. Superlyckat!
Lördag em till söndag: femmisbesök från Jönköping! Kul!

Söndag kväll: utmattad Knasluvemamma.

No Responses Yet to “Vecka 24, 2015”

  1. Kommentera

Kommentera

