JAAAAAAAAAA!!

11Jun15

Jag har ingen garanterad plats på nästa termin eftersom jag inte läst i samma ordning som de andra göteborgarna. Jag går direkt från termin 9 till termin 11. Då får man ansöka om plats och hamnar i samma prioriteringsgrupp som annat löst folk, tex dom som bara känner för att läsa T11 före T10! Tillsammans med det faktum att det är en hel hoper andra som är garanterade plats av ena eller andra skälet, så har jag försökt hålla nere förväntningarna. Men idag kom beskedet (skriftligt och i tid, till skillnad från förra gången…) – jag får en plats!!! Examen i januari!

För övrigt ÄLSKAR jag jobbet. Det är helt fantastiskt spännande!

2 Responses to “JAAAAAAAAAA!!”

  1. 1 Ullah

    Grattis!!!! Jag bara undrar över en sak – hur kan man bli färdig när man typ började förra året??? *hänger inte med*


Kommentera

