Inspirerad!

17Maj15

Jag är en mycket handlingskraftig person. Emellanåt. Tyvärr mest när jag får inspiration, och den kan jag inte styra över. Men idag slog den till!

¤ Påbörjat målning av trappa och insida ytterdörr
¤ Oljat utemöblerna
¤ Planerat växter inhandlade igår (tillsammans med färgen) samt dahlior inhandlade förra sekelskiftet – typ (inspiration,  jag säger bara…)
¤ Sorterat Knasluvans Lego i färgordning! (nytt drag)
¤ Sorterat bort leksakslådor som tycks föröka sig
¤ Handlat på Ica MAXI. Knasluvan stannar hemma, han kan ringa från plattan via messenger (stort barn!)
¤ Knasluvan har lekt med sin nya bästis Roxy som bor i vårt hus. Hon är brun och har nos. Knasluvan har gett henne Dentastäcks. Fjäskis.

Nu borde jag måla en omgång till, men nu vart det visst slut för idag.

3 Responses to “Inspirerad!”

  1. 1 Ullah

    Jag var ju också på Ica Maxi igår!!! Undrar om vi såg varandra, lyckligt ovetande.


Kommentera

