Spontanbesök

15Maj15

I söndags fick jag ett SMS från I, en av mina mammakursare från Stockholm. Och i onsdags kväll dök de upp hela ligan. Liseberg i solsken i torsdags. Jag premiäråkte Helix. OH MAJ GADD!! Här snackar vi bergochdalbana. Måste upplevas! Lyckligtvis behöver inte Knasluvan uppleva den då han mäter in på 128,5 cm i nuläget. Känns alldeles utmärkt att han får vänta ett tag med den.

Idag jobb för mig och fortsatt förlustelse för övriga. Så avslutning med lek på Plikta och pizzapicknick i parken. Knasluvan är helt genomlekt och jag känner mig varm av lycka över goda vänner. Sen var de tvungna att åka hemåt igen efter två intensiva dagar. ❤

No Responses Yet to “Spontanbesök”

  1. Kommentera

Kommentera

