Uppspänd!

11Feb15

i kväll är det jag som är uppspänd! Jag har inget sportlov så Knasluvan är på fritids. Och likadant var det större delen av jullovet. Ingen fara med honom, han blir ju sur varje dag och tycker jag hämtar för tidigt, men ändå. I morgon har jag i alla fall tagit mig ledigt och tänkte vi skulle hitta på något kul. Bio. Och. Grodlår! Knasluvan älskar ju att pröva olika maträtter och vi har pratat om att man kan äta sniglar och grodlår. Så nu har jag snokat rätt på en restaurang här som serverar dessa delikatesser. Så det blir en dubbel överraskning i morgon! Återkommer med bio- och restaurangrecension.

No Responses Yet to “Uppspänd!”

  1. Kommentera

Kommentera

