Lång vecka

03Sep14

Jaha dagens rätt torsdag skrev jag just. Kanske för att veckan redan varit lång. Jag har kirurgpraktik utanför stan och lämpar Knasis på fritids 6:45 för att hämta 17:00 (och då smiter jag ändå). Så långa dagar har satt sina spår och det var en riktigt trött Luva jag hämtade idag, trots att han följt med en kompis hem. Så där trött att man bara gråter,  liksom utan anledning. Eller kanske snarare för att allt känns som en anledning att gråta. Knasluvan och jag enades därför om att ringa in kavalleriet. Så nu hämtar någon av M&M i morgon. Tidigare. Skönt att ha dem nära.

2 Responses to “Lång vecka”

  1. bra beslut och heja M&M 🙂

  2. 2 Katarina

    Heja M&M! Det är guld värt med lite kortare dagar här och där!


Kommentera

