Tennis och tacksam

29Aug14

Tennis: Knasluvan har pratat om att han vill spela tennis. Jag har inte tagit tag i det då jag känner mig måttligt intresserad av tennis. Friidrottsstjärna är den sportkarriär som jag tänkt mig för Luvan ( obs ironi på stjärna). Men igår på after dagiset så fick jag reda på att kompisarna B&N ska börja spela. Därav intresset kan man gissa. Snabbt och lätt var det en av de trevliga föräldrarna som mailade och fixade en plats åt Knasluvan oxå. Så nu blir det 14 lördagar tennisträning. Start i morgon! Och nej, det var faktiskt inte hysteriskt dyrt som jag hade fruktat. Knasluvan är göladd!!

Tacksam: Känslan när jag fyller i enkäten från skolhälsovården.

image



No Responses Yet to “Tennis och tacksam”

  1. Kommentera

Kommentera

