Nu ligger jag risigt till

12Aug14

Jag köpte ju ett par löpartights i våras, och precis som jag förutspådde har de endast använts som långkalsonger. Förträffliga sådana förvisso. Knasluvan har sedan dess önskat och tjatat om att han också vill ha löpartights (och om att vi ska jogga…) men jag har svarat (och trott, så det har inte direkt varit ljug) att det inte finns till barn. Men idag när jag var och akutköpte gummistövlar så hittade jag – på halva reapriset (och oemotståndliga).

Blir det månne springa av den här gången?

image

One Response to “Nu ligger jag risigt till”

  1. Gud hjälpe mig om Mini vill jogga!


Kommentera

