Helt slut

11Aug14

Phew. Pustar ut i soffan efter att ha jobbat sju av de senaste åtta dagarna. Det är så slitigt och stressigt det här undersköterskejobbet alltså. Återigen – jag är full av beundran för de som har det här som jobb jämt (och skrev jag något om att det var långsamt? tar i så fall tillbaka det tusen gånger om, man springer häcken av sig!).

Hoppas jag får vara frisk tills jag blir gammal och sedan dö.

Knasluvan har varit hela veckan hos M&M och jag har bara träffat honom när jag åkte dit på min lediga dag. Det var för länge.  Men nu är han här äntligen. Inskolning på fritids ti-to! Och så är ju Olivia hemma också – buskatta.

No Responses Yet to “Helt slut”

  1. Kommentera

Kommentera

