Lunchskolk

27Maj14

Sitter på varuutlämningen på IKEA Bäckebol. Har ni sett årets PS kollektion? Hur mycket fint som helst. Bland annat ett hörnskåp. Det tog slut ganska snabbt men fanns att beställa på nätet. I alla fall någon vecka extra. Men inte tillräckligt länge för att jag skulle få min lata bakdel ur vagnen och bestämma mig. Efter det har jag känt mig ganska sur. Och funderat på att åka till Karlstad där det av någon anledning har funnits fyra kvar. Har dom ingen smak, värmlänningarna? I Jönköping har det funnits ett. Men det har ändå känts lite risqué att ge sig av dit för ett. Lagersaldon är ju ändå inte helt tillförlitliga.

Men så plötsligt, i morse fanns de inte, men efter lunch – fyra stycken i Bäckebol! Så jag kastade mig på cykeln, hem och hämta bilen. Och nu är det mitt!

Så nu kan jag fundera i lugn och ro om jag verkligen behöver det eller inte.

image

No Responses Yet to “Lunchskolk”

  1. Kommentera

Kommentera

