Man måste älska Blocket

23Maj14

Alla har spelkonsoller och Knasluvan måste ju hänga med. Knasluvan måste också få en spelkonsoll! Och nu ska han få det. Ett Wii spel från 2009 med extra allt hämtades i morse (Batmanspelet avgjorde). Både födelsedagspresent och julklapp kirrad tänker jag (om jag kan hålla mig vill säga…)

image

2 Responses to “Man måste älska Blocket”

  1. Nu vet jag någon som blir väldigt väldigt glad. Som alltid frågade så snällt om han fick spela på vårat.

  2. 🙂 jag har scoutat runt efter ett jag med – men beslutade mig för att vänta till jul- han kommer bli superlycklig!!! och blocket – the best!!!


Kommentera

