Good news för den late

09Apr14

Jag får alltid lite ångest så här i orangea kuvertet-tider. Men efter lite surf insåg jag att jag har den här premiepensionen, på 4:e plats av 600. Det är ju det jag har känt hela tiden – snälla någon annan, välj för mig och gör det bra! Soffliggarel? Soffliggarskola? Soffliggartelefoni? Soffliggarsurf? Soffliggarlusmedel?

såfan

 

5 Responses to “Good news för den late”

  1. Tenta-pluggar much? 😉

    Jag är nog också på den där soffliggar-sidan – kännar mig oftast lurad när man ska välja fonder… har bara öppnat kuvertet en gång sen det kom, vad jag vet…

  2. 4 Ulla Å

    Öppnar ej det kuvertet…

  3. Jag öppnar inte heller!


Kommentera

