Man kan ju alltid ha dem som korta långkalsonger

07Apr14

Nu har jag handlat på min favoritsajt igen (addnature), med värdens bästa rea. Egentligen var huvudsyftet en jacka till Knasluvan. Dels för att han behöver en inför nästa vinter, men inte minst för att jag lyckades förlägga hans fina P.O.P vinterjacka någonstans på spårvagnen/hållplats/resecentrum? när vi åkte till M&M i helgen.

Nu blev det en jacka till Knasluvan, fast nog för stor. En fleece, nog lagom. Och en buff, nog bra att ha. Kom dessutom på att jag hade studentrabatt och plötsligt verkade det så lämpligt att lägga till ett par löpartights, till när jag nog skall börja springa. Moahahahaha! Men de blir nog finfina till skidåkningslånkisar i alla fall.

Oj jag håller ju visst på att shoppa, blogga, plugga – tenta på fredag – bäst att återgå.

 

 

 

2 Responses to “Man kan ju alltid ha dem som korta långkalsonger”


  1. 1 Nu ligger jag risigt till | knas och kalas
  2. 2 Baby steps | knas och kalas

Kommentera

