Människa igen

23Mar14

Jag tror jag börjar bli mig själv – maj gådd vad skönt! Det är som att all irritation bara runnit av mig och jag är en TREVLIG MAMMA igen. Som kan hantera en undersökningsnyfiken (och därmed inte alltid så snabb) Knasluva utan att brisera. Största tack varet skolfrågans upplösning, men jag tror det här att köket går att använda och alla verktyg och köksskåpskaos är undanplockat i ett eget rum också har varit en viktig del. Jag känner mig lättad. Väldigt lättad.

Helgen har varit innehållsrik. Knasluvan har varit på sina två första kalas här på nyorten. Inbjudningarna kom i brevlådan, ditburna av kalasarrangörerna själva. Så litet är det här. Knasluvan verkar ha lämnat ett avtryck i förskolegruppen och alla föräldrar har visst hört talas om den ”nya killen” hemma. I positiv bemärkelse vad det verkar och jag är tacksam tacksam tacksam att Knasluvan har så lätt för att få kontakt med människor, och har en sån positiv grundinställning.



No Responses Yet to “Människa igen”

  1. Kommentera

Kommentera

