På uppåtgående

21Feb14

Dagen började på sämsta tänkbara sätt med att jag fick se en fet pälsänger krypa omkring på badrumsgolvet till morgonkissningen. Få saker kan få mig på så dåligt humör som en synlig pälsänger (jag har lärt mig leva med dem om jag bara slipper se dem!). Dessutom visade Knasluvan ett hål i sin snyggaste batmankalsong. I eftermiddag blir det torktumling – bästa ångestdämparen.

Men nu är jag på Hornbach och köper kakel till köket. Det hjälper också.

image



2 Responses to “På uppåtgående”

  1. Finns en sak som är värre än pälsänger. Mal. Hittade en i kaffet häromdagen. Känns skönt att allt garn och ull förvaras i ziplockpåsar. Men jag beställde ändå hem både malfällor och lavendelpåsar.


Kommentera

