Hemma!

04Feb14

Igår morse 06:00 landade vi i Stockholm. Jag hade varit extrempessimistisk avseende förseningar och bokat tåg vidare till Göteborg kl 13:45. Lyckligtvis hittade vi en snäll konduktörska som lät oss åka med 9-tåget istället. Skönt att vara hemma!

Thailand var lika ljuvligt som vanligt (kan man säga vanligt om man varit på ett ställe två gånger tidigare?). Och det känns fantastiskt att ha fått visa Knasluvan allt jag pratat om. Smolket i bägaren har varit att gruppdynamiken inte fungerat så bra, i synnerhet inte mellan alla barnen, och det har såklart påverkat stämningen. Inte alls som jag hade tänkt mig skall jag erkänna.

Men den minsta lille resenären, som vi var mest oroade för i förhand, har mått som en prins och hängt med som en solig (eller sovande) maskot överallt. Och Knasluvan tycker också resan och Thailand varit toppen – och det är ju det viktigaste. Dessutom har han lärt sig simma!! Ja, eller åtminstone ta sig fram i vatten utan att sjunka.

image

Lunchutsikten från hotellet

2 Responses to “Hemma!”

  1. Välkomna hem!!!!

  2. Tänkte just skriva ”ho ho var är ni”!


Kommentera

