10 aug – här är (nästan alla) svaren

21Nov13

Den har varit lång den här perioden av ovisshet, inte konstigt om jag känner mig lite trött kanske. De här frågorna ställde jag mig i slutet av sommaren, och nu har jag faktiskt nästan alla svar.

…Och framför oss ligger ju stora förändringar, och mycket öppna frågor. När vi kommer tillbaka nu skall jag fixa med lägenheten, kontakta mäklare och greja inför försäljning. Kommer vi få sålt till det pris jag vill ha? JA Och kommer vi hitta något nytt som känns bra? JA Vilken stadsdel? EN TREVLIG Kommer det kännas rätt att flytta? JORÅ Är det rätt? TROR DET Kommer det lösa sig med studieortsbyte för mig HOPPAS… och förskola JA och senare skola JA för Knasluvan?

One Response to “10 aug – här är (nästan alla) svaren”

  1. Bra jobbat! Och så är jag ju jättenyfiken på stadsdelen! 🙂


Kommentera

