Knasluvans unnar sig – big time!

20Nov13

Om jag nu får en plats i Göteborg vilket ju är den definitiva arbetsplanen, så kommer jag inte börja förrän några veckor in på terminen. Och skulle jag inte få någon plats, gud förbjude, så kommer jag ha eoner av tid att söka jobb roa mig. Detta, tillsammans med en högst rimlig lägenhetsinvestering för en studerande (så här i efterhand väldigt mycket rimligare än ett skruttigt dyrt radhus), samt en icke skolpliktig knatte skrek plötsligt till mig – ÅK TILL THAILAND! Och då måste man ju bara lyssna.

Greklandsresefamiljen tillfrågades och visade sig positivt inställda och idag har vi preliminärbokat flyg! Eventuellt kanske följer Sockerärtorna med också, the more the merrier säger jag. Den enda som är skeptisk är Knasluvan, han tycker inte det verkar vara värt sprutorna.

2 Responses to “Knasluvans unnar sig – big time!”

  1. Det kommer bli super!!!! (Och JAAAAA jag är avis men får ju skylla mig själv….)

  2. Vilket klokt beslut!


Kommentera

