Jag tror att jag

24Okt13

… skulle behöva ett Hemnet break. Jag blir galen av alla alternativ. Efter tidiga veckans grusade husförhoppningar tyckte jag mig igår funnit ro i att vi bor i sommarhuset tills vidare och letar hus under vintern/våren. Jag hade helt lagt ner tanken på att köpa något mer tillfälligt (som i tills jag börjar jobba). För att idag känna att en liten lägenhet skulle vara ett utmärkt alternativ,  för nu finns det en i det område jag tänkte mig innan det här huset dök upp. Åååh jag blir galen. Vad vill jag!!!??? Och skulle man kunna få känna att man har någon slags stabil plan i mer än 12 timmar i stöten tack.

På plussidan: har fått ett bra pris på flytt av en firma som får jättebra omdömen på Reco och Rejta. Och som några har undrat så får jag lån om jag har en medlåntagare, så den biten ser ut att ordna sig.

One Response to “Jag tror att jag”

  1. Ja, jag undrade faktiskt så tack för att du informerade! 😀


Kommentera

