Bra och verkligen anus!

10Okt13

Bra: jag tänkte att det inte var någon idé att söka stipendier i höst. Jag skulle ju sälja lägenheten och göra en stor vinst och dessutom byta skola. Hur skulle jag få till det i ansökan? Äsch, Jag skiter i det. Men så en dag fick jag för mig att kolla upp när sista ansökningsdagen var. Hm, samma dag 3 timmar senare. Plötsligt fick jag eld i baken – jag kunde ju faktiskt bara skriva som det är och se vad de säger. Katching – den där timmens arbete gjorde mig idag 11000 kr rikare!

Anus: jag får inte lån för att köpa någon ny bostad. Fast jag är anställd (tjänstledig) på företaget som är långivare, och fast jag bara vill låna precis så mycket som jag redan har som lån nu. Sicken skit!

7 Responses to “Bra och verkligen anus!”

  1. Men!!!!!! Anus!!!!! Jävla skit!!!

  2. Hur svårt kan det vara?! Morr

  3. 3 Malena

    Näe! Men kan du kanske hitta en bostad att hyra istället? Fast andrahandsuthyrning är väl både med ockerhyra och för kort tid kanske… Blä!
    Kan du få lån om du har någon som går i borgen för dig? (typ snälla päron).

  4. Jo det ordnar sig nog om snälla päronen rycker ut. De blir liksom inblandade i alla mina stora beslut de sista åren verkar det som… Ja, de måste ju känna sig behövda i alla fall.

    (Och PS, det var jag som cyklade med Knasluvan där bak…)

    • Päronen är trippelgisslan numer. 1- för de är glada attd eras barn fått sin föräldradrömuppfylld 2 – För att men behöver dem typ jämt 3 – Men också för att de bara inte kan låta bli att SUUUUUUPERÄLSKA så fina barnbarn. Nånstans mellan win-win-win och win-lose-win. Men det lutar mot win-win-win för de VILL ju vara behövda och ärligt talat – faktumet att man behöver (och delar alla upplevelser med dem) dem gör ju också att relationen blir starkare.

      Skit iallafall – kan de kolla på historien – tänk vad immade de BORDE vara av ditt sätt att sköta din ekonomi. Skitregler!

    • 6 Malena

      Ja men herregud klart du måste hålla dig på trottoaren med en sån skatt, ha ha 😉

  5. Immade är naturligtvis IMPADE och ”de” i den meningen är BETONGHÄCKBANKEN (absolut inte päronen)


Kommentera

