Denna ilska

09Okt13

Idag blev vi slagna efter med en väska. Knasluvan och jag. Vi cyklade på trottoaren. Jag vet att det är förbjudet. Först blev jag paff. Sen kände jag mig kränkt och jag fortsatte hemåt med tårarna brännande bakom ögonlocken. Nu är jag på skitdåligt humör och som av en händelse passar Knasluvan på att vara på skitdåligt humör samtidig. Dessutom brände jag just 1,5 liter bechamel. Lasagne – en riktigt dålig idé just idag.

Ja jag vet att jag gjorde fel. Men jag blir ändå ledsen av vuxenskäll.

2 Responses to “Denna ilska”

  1. Det känns ju liksom inte heller ”rätt” att slåss med väskor. Kan man inte bete sig trevligt själv, vete sjutton om man lyssnar.

  2. 2 Malena

    Och om det var så att Knasluvan cyklade på egen cykel så tycker jag nog att det är tillåtet ändå, inte lätt att cykla på gator i stan när man är liten ju. Fast jag vet, enligt den som slog med väskan så spelar det knappast någon roll vad någon ”tycker” ska vara tillåtet, för det var nog en riktig paragrafryttare.


Kommentera

