Gjort min plikt och varit förutseende

08Okt13

Äntligen! Idag lämnade jag mina första deciliter. Det var verkligen på tiden!

bild (1)

Kanske du också borde?…

Punkt 2 på dagen gäller Halloween. Knasluvan har redan bestämt att han vill vara Pampyr. Frågan blir då om jag skall sätta mig och fixa ihop något som jag brukar, eller vända mig till nätet och KÖPA något. Hittade en Dracula-cape för barn för 89 kr, ytterst prisvärt, men surnade lite och tvekade när frakten var 39. Men då det idag kom en inbjudan till Halloween-kalas i tillägg till firandet på förskolan avgjordes saken. Det visade sig dessutom att det var 30% rabatt på utvalda dräkter (typ alla) med rabattkoden ”superhalloween”, frakten i princip betald (att det sen gjorde att jag även klickade hem en riddardräkt är ju en helt ovidkommande parentes i sammanhanget). Rekommenderas: www.roligaprylar.se

PS kollade även omdömen på Prisjakt och det verkar vara en bra och helt legitim sajt DS

One Response to “Gjort min plikt och varit förutseende”


  1. 1 Nöjd kund | knas och kalas

Kommentera

