Vad är det för en dag?

02Okt13

Är den en vanlig dag? Nej det är miiin födelsedag hurra hurra hurra!

Vi firade traditionsenligt (sen förra året) med att jag gör frukost på sängen och väcker Knasluvan genom att sjunga ‘ja må jag leva’.

I present har jag köpt mig den här!

20131002-172643.jpg

Eller ja, först tyckte jag jag förtjänade den när det var så jobbigt med försäljningen och jag inte fick något bud. Men sen hann ju lägenheten bli såld innan jag ens hunnit klicka på Lägg i varukorgen. Så då tyckte jag faktiskt jag förtjänade den för att jag gjort en lyckad lägenhetsaffär! Och nu kom jag på att jag faktiskt kan få den i födelsedagspresent från mig själv så nu är den ju liksom hur förtjänad som helst. Jag är glad!

Glad blev jag idag också när mitt fina lunchsällskap väntade med sång och den här fina uppvaktningen:

20131002-173123.jpg

Hon hade till och med införskaffat mjölk extra för att jag skulle få till kaffe. Inte bara grannarna som blir svårmatchade om vi flyttar. Pluggkompisarna är ju snudd på omistliga.

No Responses Yet to “Vad är det för en dag?”

  1. Kommentera

Kommentera

