Men klematisen gör sitt bästa

18Sep13

Inga bud. Några som inte har tackat nej, men är heller inte i läge att de vill lägga bud. Jag är ofantligt besviken. Inte för att det är kört, lite tålamod får jag ju faktiskt uppbåda, men för att det har varit en sån process och vånda bara att komma fram till det här beslutet. Och jag har verkligen lagt otroligt mycket energi på att allt skall vara perfekt. Och kanske hade jag orealistiska förväntningar. Men marknaden har ju exploderat här efter sommaren, och i tidningar och på nyheterna hör man om nya rekordnivåer varje dag. Och sen är det så att nästan alla jag känner har fått sålt innan visning eller lyckats över förväntan i sina försäljningar så det är klart man påverkas. Och jag tycker verkligen att vår lägenhet är fin och huset har en fantastisk historia. SÅ JAG FÖRSTÅR FAKTISKT INTE. Grrrr.

Men klematisen på balkongen, den visar i alla fall verkligen sitt stöd genom att pressa fram två nya blommor så här i sommarens sista skälvande sekunder. Heja klematisen!

20130918-082911.jpg

No Responses Yet to “Men klematisen gör sitt bästa”

  1. Kommentera

Kommentera

