Nya små-drömmar

07Aug13

Jag tycker ju så mycket om vår lilla båt som vi har här i sommarhuset. Det går finfint att ratta och lägga till själv så nu har jag börjat fantisera om vi inte skulle ha en liten båt som man kan övernatta i. En liten snipa, lagom stor för en Knasluva och mig. Tex en sån här sötnos som jag hittat på blocket.

20130807-123138.jpg

20130807-123155.jpg

Jag är själv uppväxt med båtliv på somrarna och skulle gärna vilja att Knasluvan får det med sig också. Den här modellen kan också riggas, så man han segla om man vill.

Ja, ja, man kan ju alltid drömma. Men om några år kanske!

No Responses Yet to “Nya små-drömmar”

  1. Kommentera

Kommentera

