Riggat

27Jun13

Nu är det riggat! Snöret är utrullat.

20130627-224804.jpg
Öh, möjligen lite svårt att se, men det innebär ju att det samtidigt kan fungera finfint som tjuvfälla. Jag är ju lite småmörkrädd här i sommarhuset ibland.

Och här är själva målet!

20130627-225052.jpg
Provhoppad och klar av mig. Tror jag skall satsa lite mer på bäckenbottenträningen.

Det blir också en liten hög paket. Det föll sig så turligt att det var M&M som en gång i tiden hade köpt studsmatta till kusinerna och de verkar därmed tycka att det åligger dem att göra samma för Knasluvan. Jag gav med mig ganska lätt och la mina slantar på lite annat smått. Det blir ett ”Jakten på den försvunna diamanten” ( har jag velat ha själv sen jag var liten) en batteridriven tandborste (har K velat ha sen han fick sin första tand – typ) och ett hett efterlängtat ”Lusen”. Vi har gett bort hur många Lusen som helst, ett tag tänkte jag faktiskt att barnen skulle börja säga Åh, nej det är de där som alltid ger bort Lusen! eller att vi skulle råka börja på andra varvet Lusen. Ja, hur som helst så har Knasluvan varje gång vi gett bort ett önskat att han skulle få ett. Faktiskt lovade jag honom dyrt och heligt att han skulle få ett när ha fyllde fyra. Men så gav vi visst bort det sista. Ehrmmm. Men nu så. Ja och så får han en liten uteleksak. Allt från Ullared såklart.

20130627-230250.jpg

Alarmet står på 06:00 i morgon, nu är det hög tid för god natt! Zu morgen.

One Response to “Riggat”

  1. Åh, vad han ska bli glad!


Kommentera

