Reatipset

26Jun13

Addnature har sommarrea. Och den bästa kombinationen: rea + fri frakt + fri retur. ALLA har ju en sån där tunn bubblig dunjacka och det vill faktiskt jag också ha. Så nu har jag beställt tre… Men – minst två kommer ju så klart få åka tillbaka igen.

Den ena? eller den andra kanske? (Den turkosa har jag sett i verkligheten och den är inte alls sådär konstigt melerad som den ser ut på bilden, ehhh tror jag i alla fall).

One Response to “Reatipset”

  1. jag har ju fått en sån där stureplans-dunjacka på jobbet (hur oväntat var inte det? och lyxigt!) – det är ju väldigt skönt i mellanperiderna som vi ju har ganska många av i sverige. Typ kall vår och höst, varm vinter, tjurig sommar… då pasar den. och snyggt är det också. och stureplanigt!


Kommentera

