Musiktipset

26Jun13

Knasluvan fick en skiva av unga fröken Preben när han hade sitt kalas. Den går nu varm här hemma och den hänger med på alla bilresor också. Tur då att den är skitbra.

20130626-135251.jpg
Cool musik och ännu coolare texter. Vad sägs tex om den här balladen (känns lite aktuell i våra hemkvarter):

”En helt vanlig dag för en hund som jag
Jag skäller på allt som inte känns bra

Idag såg jag något
Jag aldrig har sett
Blev rätt nervös
Så jag kissade en skvätt

En liten hund med kläder
Och konstig frisyr
Jag bet den i benet
Och sprang sen iväg”

Bland artisterna finns Patrik Arve, Vanna Rosenberg och Ebbot Lundberg mfl. Rekommenderas å det varmaste. Synd att jag var lite småstressad på Ullared, annars hade årets presentlåda innehållit ett gäng.

No Responses Yet to “Musiktipset”

  1. Kommentera

Kommentera

