Abselut nödvändigt.

20Jun13

Alltså, segt Internet – det går ju bara inte att leva med. I Knasluvefamiljens sommarhus får man ställa sig tryckt intill ett fönster på övervåningen för att överhuvudtaget få någon kontakt med omvärlden. Därför tog det inte många dagar, eller var det rent av timmar, innan den här lilla godingen beställdes.

TL-MR3420-2.0-02Så nu kan den roa sig med att stå tryckt mot fönstret, medan jag glatt bloggar från bottenvåningen.

På tema långsamt surf. Två gånger har jag surfat upp min kvot på telefonen. Två gången har jag bestämt att jag får stå mitt kast och använda långsam surf tills jag får ny pott. Sammanlagt åtta minuter har det tagit innan jag halat upp plånkan och pungat ut för nya sköna Gb. Fast.

No Responses Yet to “Abselut nödvändigt.”

  1. Kommentera

Kommentera

