Sommarlov!

05Jun13

Skall vi handla nåt gott att äta nu när vi skall ha sommarlov undrade jag i kväll?
– Nä, vi går på restaurang tyckte Knasluvan!
Bra idé Knasen!

Så nu är vi mätta och nöjda och trötta. Jag är allmänt utmattad efter 2,5 veckors kurs i etik och bemötande. En soft liten avslutning på terminen tänkte jag men tji fick man. Återkommer när jag hämtat mig.

Nu är det i alla fall några dagars ledighet innan sommarjobbet börjar på måndag. Gillar.

One Response to “Sommarlov!”

  1. Men visst är det bra när de är lite smartare än man är själv ibland!!! Bra jobbat Knasluvan – och trevligt sommarlov!!!!


Kommentera

