Ett par till Knasluvan och ett par till mig!

21Mar13

Alltså, shoppingen var ju liksom redan igång. 20% rabatt på alla Adidas på Brandos.se och dessutom en extra rabatt på 20% på ett helt köp just idag. Så jag slog till. 798 kr för båda! (älska fri frakt och fri retur)

Hjälmen känner jag mig nu lite tveksam till… Borde varit en storlek större så han kunde ha den ett tag. Men den storleken fanns inte och jag blev ju så sugen. Får se om jag kan fixa det på något sätt. Nu blev det stora skor istället. Ehhh.

20130321-202140.jpg
Ett nödvändigt par till Knasluvan

20130321-202230.jpg
Ett icke fullt lika nödvändigt par till mamma

No Responses Yet to “Ett par till Knasluvan och ett par till mig!”

  1. Kommentera

Kommentera

