My precious

26Jan13

Har varit utan min iPhone 4 i nästan två veckor men nu är den återigen min min min! Bytte operatör och trodde i min enfald att när ens tidigare 24-månaders abonnemang gått ut så var det fritt att byta operatör. Men si så var det ju nu inte upptäckte jag bytesdagen, då varken mitt nya eller gamla SIM behagade fungera. Joho, det gick visst att låsa upp, men det kostar 350 kr och skulle ta TVÅ veckor. Inte mycket annat att göra än att glatt betala och vänta. Lyckligtvis kom jag på att det fanns ett barn jag kunde utnyttja. Grannpojken har deras avlagda iPhone 3 att spela på, och den gick jag låna. Akuta behovet löste sig alltså men OJ vad jag har saknat min egen. Mina appar och fotoalbumet med typ 1000 bilder på Knasluvan att använda när lilla längten sätter in. Och så min WordPress-app förstås.

No Responses Yet to “My precious”

  1. Kommentera

Kommentera

