I do!

17Jan13

Efter att ha gått igenom ett antal av småtjejerna på dagis verkar det nu som Knasluvan slutgiltigt har bestämt sig för framtida fru.

Han skall gifta sig med MIG!!!

Han har även mycket genomtänkta förslag på hur det skall gå till, han viskade tex häromsistens ”Men vi säger det inte till någon, för man får ju inte egentligen, eller hur!” och en annan dag ”Vi säger att jag hittat dig!”.

På temat ”hittat” kan jag även berätta att vi har haft en liten diskussion här hemma om att vår familj är så liten. Knasluvan tycker vi borde vara fyra. Då får vi nog slå oss ihop med några andra föreslog jag, du kanske kan hjälpa till att hitta en pappa, för jag är ju så dålig på det. ”Jaaa….” svarar Knasluvan tveksamt/bekymrat ”…men, jag vet ju inte hur man gör, tar man bara någon som går på gatan eller?”

One Response to “I do!”

  1. Åh, gulle! En kompis till mig menar att jag borde köra hundtricket med Mini, men så desperat har jag inte blivit än. 🙂


Kommentera

