Julklappstips

26Nov12

Tentat idag och det kändes inte nåt bra! Men jag har i varje fall VERKLIGEN ansträngt mig och pluggat hela den här kursen, så det får gå som det går.

Eventuell deppighet avhjälptes under eftermiddagen med lite retail therapy. Knasluvans julklapp är nu inhandlad. En fin brandstation i smålego, hans första! 399 kr på BR leksaker, ord pris 799!! (fast jag hittade på nätet för typ 550, men ändå). En jättefin julklapp tycker jag och okej pris. Vuxenjulklappar har vi avskaffat i år på mitt initiativ. Jag tycker bara det känns meningslöst att köpa något för köpandets skull när jag ändå har begränsad budget (och tid).

20121126-153454.jpg

Nu skall jag gå en jour på akuten. Spännande!!

2 Responses to “Julklappstips”

  1. Fin klapp! En sån köpte vi till sonen som första smålego också!

    Håller tummarna för att tentan gick vägen.

  2. Bra shoppat!!! Smålego rules!

    Jag håller tummarna för tentan!!!!


Kommentera

