Tomma hot

05Sep12

Jo, jag får väl erkänna, det händer att jag tar till hot för att få Knasluvan att göra som jag vill. Men jag försöker verkligen minimera det. Men på något sätt verkar i alla fall metoden på ett något modifierat sätt har smugit sig in i Knasluvans repertoar. Igår gällde det spel på min telefon, en aktivitet som är reserverad till efter middagen som alternativ till Bolibompa.

”- Mamma, om jag inte får spela spel på din telefon kommer jag aldrig spela spel mer!!”

Denna typen av, från mitt perspektiv ganska underhållande hot har förekommit ett tag, men igår tror jag vi tog nästa steg.

”- För eller hur du har laddat ner spelen till mig för att jag skall ha roligt och du vill ju att jag skall ha roligt så jag måste få spela nu!”

Ja, lite värre blev det kanske, men du får nog ändå slipa på hoten lite till Knasis.

One Response to “Tomma hot”

  1. 1 Malena

    Ha ha, skön kille du har!


Kommentera

