Knasluvemamma på vift

23Aug12

I morgon kommer Dr Preben och tar med sig Knasluvan och de tre barnen Preben till deras nya land. Fru Preben, hon får ta bussen eftersom bilen blir full av ungar.

Själv skall jag på lördag morgon ta ett mycket tidigt tåg till min forna studieort. Klä mig i fåniga kläder och bete mig mer eller förhoppningsvis mindre pinsamt. Vi var ett gäng på 13 då, och vi är 13 som återvänder nu, 20 år senare. 20 år visare är frågan?

Övernattning till söndag och sen hem igen. Så det blir två nätter borta för Knasluvan! Lite spännande. Hoppas och tror att det kommer gå bra.

Jag ser i alla fall fram emot en kul och utmattande helg (och känner mig i smyg lite tacksam för fru Prebens ”vi kommer inte åka hem så supertidigt på söndagen”. Tid för återhämtning för Knasluvemamman.)

No Responses Yet to “Knasluvemamma på vift”

  1. Kommentera

Kommentera

