Som gjord för ett tält!

08Jul12

Vi har haft planer på att sova i tält i sommar, Knasluvan och jag. På gräsmattan i mormor och morfars sommarhus där vi två skall vara några dagar efter sommarlägret. Jag är väldigt sugen på att sova i tält, det ingår liksom när man är liten. Däremot har jag känt mig lite olustig över att lägga mig mitt på en gräsmatta utomhus med Knasluvan – själv. Herregud, här är man så noga med att låsa dörren om sig och så skall man plötsligt ligga med bara ett litet tygstycke och en dragkedja mellan sig och mörkermonster. Hade tänk att kalla in någon av kusinerna som stöd.

Men så – var vi bara tvugna att kolla på tältet lite, Knasluvan visste precis var det förvarades. Och så visar det sig att det passar perfekt (eller parfekt som Knasluvan uttrycker sig) på mormor och morfars balkong! Så nu kan vi ju sova här i natt! Hit kan ju inga tjuvar komma. Och så kan vi bara gå in när vi tröttnat.

Parfekt!!

20120708-131650.jpg

No Responses Yet to “Som gjord för ett tält!”

  1. Kommentera

Kommentera

