Neeeej!

25Jun12

Jag har inget flyt med Internetshoppingen just nu. Sommarskorna kom ju inte fram i tid till semestern (men var fina och användbara på jobbet nu när jag kommit hem). Och nu väntar jag på ett Piratskepp som jag beställde i onsdags. Knasluvan fyller 4 på torsdag, och det har fortfarande inte kommit till Sverige (Pixmania, skickas från Frankrike)!! Gaaaahhhh – tänk om det inte kommer fram i tid!

20120625-174307.jpg

Två av Knasluvans kompisar har det där piratskeppet och han älskar det (hemma hos dem i alla fall…)

PS jag skall snart skriva om semestern. Den var sååååååå lyckad!

No Responses Yet to “Neeeej!”

  1. Kommentera

Kommentera

