Klaga – hur gör man det?

06Jun12

10 dagar var vi från varandra Knasluvan och jag. Det var tungt. Mormor och morfar är nog också lite utmattade. Knasluvan är inte svår att ha att göra med, han är ingen surpuppa direkt, men det är full fart. Dessutom verkar mormor ha någon slags turboeffekt så det blir liksom lite extra full fartigt.

Planen var att åka ner till Västkusten och hämta honom på lördagen. På så sätt skulle jag få fredagen att vila upp mig på. Moahahahaha, precis som att jag skulle kunna vänta en extra dag med att träffa honom!! Tidigt fredag morgon fräste jag iväg. Åh vad det var härligt att ses igen! Jag hade inte sagt något om att jag skulle komma tidigare, så det blev en överraskning (ja, inte för alla då, Knasluvemorfarn överraskar ju alltid, så han hade räknat med att jag skulle komma).

I måndags åkte vi tillbaks till storstaden igen, det blev en resa på nästan 9 timmar. Knasluvan var ett under av tålamod hela vägen. Tänk att du har åkt så länge och inte klagat överhuvudtaget – det är ju otroligt Knasluvan!

Efter en stunds tystnad kommer det ”Mamma, klaga – hur gör man det?”

Hoppas du fortsätter på samma spår Knasluvan, du behöver inte lära dig det där med att klaga – gillar ditt nöjda jag!

 

One Response to “Klaga – hur gör man det?”

  1. Bästa Knasluvan! Älska attityden att inte ens veta vad klaga är.


Kommentera

