Dag 21 av 23

29Maj12

Sista dagen innan första tentadagen. Tack för alla hejarrop! Alltså, det känns hyfsat bra, ”det skall nog gå”-känslan överväger och det är nog det som påverkat motivationen. Jag har ju hållt på så många dagar nu! Men inatt fick jag lite panik över ett område som jag inte fokuserat på, så i morse blev det studier redan vid frukostbordet.

Jag springer ju ett marathon (eller ett Göteborgsvarv åtminstone)… jag gick bara en liten sträcka… men nu lunkar jag i alla fall igen.

Sista rycket – snart är det över!!

2 Responses to “Dag 21 av 23”

  1. Heja heja heja!

  2. Du är jätteduktig och jag tror att det kommer gå jättebra. Lycka till!


Kommentera

