Dag 20 av 23

28Maj12

Nu tryter motivationen.



5 Responses to “Dag 20 av 23”

  1. du är nära nu!!! Kan du inte ”ta ledigt” en timme och gå på en lång promenad – så får du rensa hjärnan och få in lite luft? en ONÖDIG promenad .- inte gå och handla utan BARA promenera?

  2. 2 Ullah

    Nej!!! Kämpa på!!!

  3. 3 Helena

    Kom igen, inte ge upp nu! Du är så bra, så bra som gör det här! Jag förväntar mig ju att kunna ha dig som min obetalda kompisdoktor som jag kollar allt med innan jag ringer doktor Per, dessutom…
    Kram!

  4. Stor kram! Kämpa på! Gillar förslaget med promenaden! Du kommer att fixa det här!

  5. 5 Malena

    Du är så duktig och dessutom är ju det värsta gjort, jag menar när du kämpade när ”alla” andra var lediga och solen gassade! Heja heja!


Kommentera

