Loppan

09Maj12

Knasluvan har i flera veckor pratat om att han gjort en loppa på dagis. Igår kom vi äntligen ihåg att ta med den hem! Han var full av förväntan att få visa vad han hittat på för roligheter under flärparna. Knasluvan har instruerat och en fröken skrivit. Knasluvan vet utantill vad det står på varje. Och här avslöjar jag allt:

  • Det finns inga rymdraketer.
  • Det finns ingen affär som man kan köpa mat i.
  • Jag är inte kär i dig (den vill man ju helst inte få…)
  • Jag hör dåligt och det finns ingen affär att köpa hörapparater i (två hörselskadade fröknar…)
  • Det finns ingen rymd. 
  • Det finns inga pennor.
  • Jag älskar dig! (en favorit)
  • Jag skvallrar på dig! (storfavoriten)
No Responses Yet to “Loppan”

  1. Kommentera

Kommentera

